wtorek, 14 października 2014

Liebstig Blog Award

 3 moje nominacje do Liebstig Blog Award :)


Nominacja od Zakochanej w pasji :)

1. Co/kto Cię skłonił do założenia bloga?
Bloga założyłam z powodu mojego zainteresowania włosami. Blog jest formą "pamiętnika", w którym będę obserwować, jak zmieniły się moje włosy pod wpływem ich pielęgnacji. Przy okazji być może inne włosomaniaczki znajdą tu informacje o pielęgnacji włosów.

2. Czy planujesz jakieś zmiany w swoim blogu, jak tak to jakie?
Tak, planuję zmienić nagłówek w blogu, jest trochę mało oryginalny :)

3. Czy doznałaś jakichś nieprzyjemności w związku z prowadzeniem bloga?
Nie, na szczęście nie przytrafiły mi się jeszcze żadne nieprzyjemności związane z moim blogiem.

4. Czy nawiązałaś jakieś bliższe znajomości poprzez sferę blogową?
Tak, poznałam kilka innych blogerek, z którymi wymieniamy się komentarzami i regularnie przeglądamy swoje blogi.

5. Co jest Twoją największą pasją? opowiedz nam o tym ;)
Moją pasją jest informatyka, dlatego też skończyłam studia o tym samym kierunku.

6. Wierzysz w Miłość na całe życie?
Tak, wierzę w miłość na całe życie.

7. Komu się zwierzasz z problemów i płaczesz w rękaw gdy jest Ci źle?
Z problemów najczęściej zwierzam się mojej Mamie.

8. Chciałabyś wrócić do czasów podstawówki? uzasadnij
Pewnie, że chciałabym powrócić do czasów szkoły podstawowej. To były bardzo fajne czasy, wszystko było takie proste i łatwe. Wówczas poznałam mojego pierwszego chłopaka hehe :) 

9. Opowiedz nam jedną anegdotę z Twojego dzieciństwa ;)
Jak byłam mała, to chciałam się utożsamiać z Xeną wojowniczką, która była dzielna i waleczna :)

10. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie i zasugerować rodzicom jak mają dać Ci na imię....co byś zaproponowała?
Chciałabym mieć na imię Anna. Zawsze podobało mi się to imię.

11.Podaj jedną rzecz którą bardzo lubisz w swoim wyglądzie ;)
W swoim wyglądzie podoba mi się najbardziej moja gładka cera :)



Nominacja od Infernal Nephilim :)

1. Prosto- czy kręconowłose?
Oczywiście, kręconowłose :) Zawsze mi się podobały włosy kręcone, ale niestety mam włosy niemalże proste i niestety nie są podatne na kręcenie, bo po 30 minutach znów są tylko lekko falowane.

2. Jaki jest Twój ulubiony włosowy kosmetyk?
Moim ulubionym kosmetykiem do włosów jest maska do włosów Biovax z jedwabiem i keratyną.

3. Jakiej fryzury nigdy nie zrobiłabyś na swojej głowie?
Nigdy bym nie obcięła włosów na łyso :)

4. Posiadasz prawo jazdy? Jeśli nie, czy chciałabyś mieć?
Nie posiadam prawa jazdy, ale już na wiosnę mam zamiar zacząć kurs.

5. Jaki masz stosunek do gier wideo (PC, konsole)? Jeśli lubisz grać, podaj nazwę ulubionej produkcji.
Nie lubię grać i nigdy nie grałam w żadne gry.

6. Czy lubisz zwierzęta? Jakie?
Lubię wszystkie zwierzęta. 

7. Jaką muzykę uwielbiasz, a jaka jest dla Ciebie nie do zniesienia?
Lubię muzykę rockową, kiedyś słuchałam techno, może być reggae. Nie lubię za bardzo hip - hopu.

8. Czy lubisz superbohaterów (X-Men, Avengers, Superman itp.)? Chciałabyś mieć jakieś nadprzyrodzone moce?
Moją superbohaterką była kiedyś Xena wojowniczka :) Chciałabym móc cofnąć się w czasie i zmienić kilka zdarzeń w moim życiu.

9. Czy ekranizacja jakiejś książki Cię zawiodła? Jakiej?
Wszystkie ekranizacje książek mi się podobały.

10. Czy masz jakąś fobię/lęk? Czego dotyczy?
Strasznie się boję pająków :)

11. Lubisz aktywność fizyczną? Trenujesz?
Nie uprawiam sportu, ale lubię chodzić na długie spacery, jeżdżę na rowerze.



Nominacja od Take care of you hair :)

1. Jakiego produktu do włosów najbardziej lubicie używać (maska, odżywka itd., chodzi mi o rodzaj produktu, nie konkretny produkt)?
Najlepiej do włosów lubię stosować maski, ponieważ nakłada się je na włosy i później się je tylko spłukuje. Nie trzeba ich zmywać szamponem i zawsze super działają na moje włosy.

2. Czym zajmujecie się w życiu?
W tej chwili piszę właśnie tego posta z odpowiedziami na pytania :D hehe :)

3. Lubicie podróżować? Jaką podróż wspominacie najlepiej?
Uwielbiam podróżować. Co roku jeżdżę nad polskie morze do Międzyzdroi. Zawsze wakacje w tym miejscu wspominam jako wyjątkowe. Bardzo lubię polskie morze.

4. Jak się ubieracie? Jaki rodzaj ciuchów preferujecie? A może jakiś konkretny styl?
Kiedyś ubierałam się na sportowo. Teraz ubieram się bardziej elegancko, ale też na luzie.

5. Co Was skłoniło do założenia bloga?
Bloga założyłam po to, aby obserwować moje włosy jak zmieniają się pod wpływem mojej pielęgnacji. Ponadto lubię testować coraz to nowsze kosmetyki do włosów.

6. Jesteście optymistkami czy pesymistkami?
Od zawsze byłam optymistką i tak jest do tej pory. Wierzę, że po każdej burzy, będzie prędzej czy później będzie świeciło słońce. Tak więc zawsze będzie dobrze i musi tak być.


7. Kolekcjonowałyście coś lub kolekcjonujecie?
Jako dziecko kolekcjonowałam kiedyś znaczki i takie karteczki do segregatora z postaciami bajek. Dzisiaj mogę powiedzieć, że kolekcjonuję biżuterię. Bardzo lubię wszelkie kolczyki, łańcuszki, kolie i te srebrne i te sztuczne :)


8. Co lubicie jeść najbardziej?
Najlepiej lubię jeść sałatkę grecką, spaghetti, placki ziemniaczane.


9. Jak spędzacie wolny czas?
Czas wolny spędzam z rodziną, czytam blogi, spędzam dużo czasu na świeżym powietrzu. W czasie wolnym bardzo lubię również spacerować.


10. Co lubicie czytać?
Lubię czytać wiadomości i wszelkie informacje o włosach. Bardzo lubię przeglądać blogi o różnorodnej tematyce.


11. Lubicie takie blogowe zabawy jak ta?
Pewnie, że tak. Bardzo lubię takie zabawy jak ta. Poznajemy siebie nawzajem jako blogerki :)

85 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam podróże! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaaa też bardzo lubię podróżować, a już szczególnie nad polskie morze :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedź na nominację. Bardzo chciałabym być optymistką, ja niestety zawsze wszystko widziałam w czarnych barwach, na szczęście jest obok mnie osoba która sporo we mnie zmieniła w tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za nominację :) Oooo to super, że masz kogoś blisko Ciebie, kto potrafi wzbudzić u Ciebie optymizm :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. gratuluję nominacji ! <3 fajne odpowiedzi :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już się w to nie bawię za dużo tego ale powodzenia!

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam 3 nominacje, więc odpowiedziałam na nie za jednym zamachem, więc jest dobrze :)
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  5. Moja mama ma na imię Anna, ale ona nie lubi swojego imienia, nie wiem dlaczego bo jest śliczne :)
    Ja też wierzę w miłość na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze podobało mi się imię Anna :) Nawet kiedyś pytałam Mamę, dlaczego nie dali mi takiego imienia :) hehe :) Ale jak się okazało, Rodzice mieli 3 imiona dla mnie: Małgorzata, Danuta i Magdalena :) Ale nawet się cieszę jednak, że mam na imię Magdalena :) Widzisz, mamy podobne myślenie na temat miłości :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Jeśli chciałybyście aby taki post się pojawił, to na pewno się pojawi ;) raczej nie obetnę, do ślubu już by mi takie nie odrosły :p a wszyscy twierdzą że nie wyobrażają mnie sobie w tym dniu w krótkich włosach ;) Ja w tym roku byłam w naszych górach i zakochałam się do granic możliwości ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz mi w skrócie napisać, jak dbasz o tak długie włosy? :) Super by było, jakby się pojawił post o Twoich włoskach :) Strasznie lubię czytać takie posty! :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Kochana sierpień 2016, więc jeszcze trochę, ale zleci pewnie szybciutko ;) a mogę wiedzieć w jakim wieku jesteś? to za jakiś czas się pojawi, tylko że właściwie ja mało robię pod względem pielęgnacji, ze wzg na to że mam włosy bardzo proste. Przez co wyglądają na zdrowe, bo się nie puszą i nie falują. Gdy je pokręcę to za godzinę są proste... Bardzo rzadko używam prostownicy, a jak już, to do kręcenia bo tam nie ma co prostować :p Suszarki używam regularnie ale raczej suszę przy głowie, aby się odrobinę odbiły, a końcówki przeważnie "dochodzą" same ;) Przy każdym myciu nakładam odżywkę, raz na jakiś czas maskę, ale tak na dłużej pod czepek i ręcznik. Po każdym myciu używam czegoś w sprayu do rozczesywania. Nigdy nie używam szczotek tylko bardzo rzadkich grzebieni bo te pierwsze za bardzo szarpią mi włosy. Maluję włosy ale tylko i wyłącznie szamponami, nigdy nie używam farb. I tyle. Sama więc widzisz że znacznie mniej dbam o włosy od Ciebie. Po prostu ich struktura sprawia że wyglądają na dosyć zdrowe. Próbowałam olejowania ale robiły się strasznie ciężkie (a przecież sama długość i tak trochę waży) i wtedy już kompletnie nie dałam rady ich odbić u nasady. Ja raczej tracę nerwy na nadawaniu im objętości niż na ich pielęgnacji.

      Usuń
    3. Pewnie, że tak czas szybko zleci do sierpnia 2016 roku :) Mam 25 lat, a za mąż wyszłam w wieku 21 lat. A Ty? :) Na pewno masz włosy niskoporowate, a więc bardzo zdrowe, bardzo się cieszę :) Ja niestety muszę dbać więcej o moje włosy, bo bez żadnej pielęgnacji po dłuższym czasie wyglądają jak strąki :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
    4. Mam 25, więc za mąż planuję wyjść w wieku 27 ;) Nie mamy jeszcze dnia, bo jesteśmy na etapie poszukiwań wymarzonej sali, jednak tylko sierpień wchodzi w grę, bo to jest jedyny miesiąc w którym może przejechać moja rodzina zza granicy. Mam nadzieję że włosy są faktycznie zdrowe a nie sprawiają tylko takie wrażenie ;) Ja całe życie marzę o burzy loków, na szczęście za marzenia się nie płaci :p dzisiaj zrobię wieczór dobroci dla moich włosów, nieświadomie zachęciłaś mnie do tego ;) Ze mną jak z dzieckiem, zawsze można się dogadać więc pojawi się post o pielęgnacji paznokci ;)

      Usuń
    5. Ooo to jesteśmy w tym samym wieku :) Ja niestety też mam prawie proste włosy, jedynie końcówki się lekko falują :) To cieszę, się że Twoje włosy będę miały dzisiaj swoje "święto" :) Super, jak pojawi się taki post :) Bo szukałam na blogu takiego postu, więc pomyślałam, że chyba takiego jeszcze nie ma, a super by było jakby się pojawił :) Bo moje paznokcie niestety czasami się łamią i muszę je malować lakierami utwardzającymi :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Dla mnie odżywka z Eveline jest cudownym produktem, ale trzeba pamiętać że najważniejsze jest to co dzieje się z nami w środku, może czegoś Ci brakuje. Nawet picie wody wpływa na paznokcie ale niestety genetyka również. Postaram się za kilka dni napisać taki post ;)

      Usuń
    7. Kiedyś też bardzo sobie chwaliłam odzywkę Eveline, ale niedawno zakupiłam ją drugi raz i niestety po pomalowaniu nią paznokci, zaczęły mi się one łamać. U mnie w rodzinie właśnie wszyscy mają mocne paznokcie, więc genetyka odpada, zaś piję dużo wody, więc przez to nie powinny się łamać, Dieta moim zdaniem była jak najbardziej w porządku, gdyż stosuję suplementy, czasem piję herbatę z pokrzywy i ze skrzypu polnego, drożdże i siemię lniane. Czytałam, że ta odżywka ma niebezpieczny składnik w sobie, dlatego, jedni go sobie chwalą, zaś inny narzekają na jego działanie :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Super sa takie zabawy, można się lepiej poznać, podobaja mi się Twoje odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś chciałam być Xeną ;)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja właśnie też :) Fajne są takie zabawy jak Liebstig Blog Award, bo zawsze można trochę powspominać dawne czasy i się trochę pośmiać :) Ja również obserwuję Twojego bloga :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. strasznie chciałabym móc wyżalić się mamie na różne tematy :p
    zaobserwowałam i czekam na rewanż ;)

    http://lejzita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, aż trzy nominacje ;o Bardzo fajne odpowiedzi ^^ Obserwuję ♥

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również zaobserwowałam Twojego bloga :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. też używałam kiedyś tej maski ;)
    obserwuję :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    u mnie do wygrania POST PROMUJĄCY! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super, mam nadzieję, że ta maska również się u Ciebie sprawdziła tak samo dobrze, jak u mnie :)
      Ja również obserwuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Pisałaś u mnie na blogu o obserwacji. Ja już Cię daawno obserwuję :D
    Pozdrawiam, http://world-is-pretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie zauważyłam :) Ja również obserwuję Twojego bloga i pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Świetny blog ! Prosiłaś o obserwacje, ale to nie było konieczne i tak bym to zrobiła. Będę tu regularnie zaglądać ! :)) :*

    http://posebyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Bardzo piękne masz włosy, takie, jakie zawsze mi się marzyły :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Ciekawe odpowiedzi, bardzo fajny blog.Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co byś poleciła do nawilżenia skóry głowy po uprzednim zastosowaniu rozjaśniacza na włosach? >D

    noirceurart.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórę głowy bardzo dobrze nawilża oliwa z oliwek, olej kokosowy, olej z pestek winogron, olej z awokado, żel z siemienia lnianego lub płukanka z lnu, olej z kiełków pszenicy, aloes, u mnie super nawilża skalp indyjski olejek Sesa. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  16. gratuluje nominacji super odpowiedzi :)
    zapraszam cie na konkurs do wygrania jeden z 3 sweterkow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dziękuję za informacje o konkursie :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. gratuluje tylu nominacji i świetne odpowiedzi :D

    zapraszam♥ obserwujemy?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Więcej info u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, już skopiowałam Twoje pytania i jak będę miała więcej czasu, to na nie odpowiem i Ci napiszę o tym w komentarzu :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  19. Pytalaś sie o wspólną obserwacje. Ja już obserwuje;)
    kasia-soltysek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również obserwuję Twojego bloga :) I serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  20. Ja trenuje i jest to fajne polecam!:) natomiast nie lubię jeździć na rowerze:/
    Zapraszam do siebie
    http://cysiaaak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje az 3 nominacji :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj dostałam 4. nominację :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :)

      Usuń
  22. LBA jest bardzo fajny xd


    Pozdrawiam ♔nakioo Blog - kllik!
    (zapraszam do konkursu u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję :) Masz bardzo ładne włoski, nawet troszkę podobne do moich :)
    Ja również obserwuję Twojego bloga i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne nominacje ;D też nigd bym nie ścięła włosów :O
    Obserwujemy? ;)
    http://typical-young-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nigdy nie zgoliłabym włosów na łyso :D Pozdrawiam! :)

      Usuń
  25. Hejj, świetny post :D Chyba też zacznę jakoś dbać o moje włosy bo jeszcze nic z nimi nie robię oprócz mycia :d hehe
    Na pewno będę wpadać na twojego bloga :)
    Widziałam też twój komentarz i zaobserwowałam bloga =^.^=

    http://karola-karo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Dziękuję bardzo :) ja również zaobserwowałam Twojego bloga :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  26. sporo tych pytań :D ale podziwiam za studiowanie informatyki, miałam programowanie w tamtym roku i dla mnie to czarna magia :D

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do samego końca studiów programowanie było dla mnie czarną magią :) Pewnie, że tak, właśnie kliknęłam w linka kurtki, pozdrawiam :)

      Usuń
  27. pytałaś o wspólną obserwację.
    ja już, twoja kolej: dark-ariana-stiles-fanfic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pytałaś o wspólna obserwację ^^
    JA już, teraz czekam na Twój uczciwy rewanż ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Również chętnie bym wróciła do podstawówki, wtedy życie było takie beztroskie. ;)
    Ja już obserwuję i liczę na Ciebie.

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne to były czasy! :) Ja również obserwuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  30. Pytałaś o wspólną obserwację, ja juz zaobserowowałam i liczę na rewanż :) xoxo,Nats ♥
    http://sunnycaalifornia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Będe zaglądać na twojego bloga częściej.
    Co powiesz na wspólną obserwację>jeżeli się zgadzasz to zacznij a ja się zrewanżuje ;*
    Pozdrawiam i zapraszam http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje za tak miły komentarz . Ja już obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, ale naprawdę pięknie wyglądasz na zdjęciach :) Ja również obserwuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  33. gratuluję nominacji do LBA! :D
    ciekawe odpowiedzi :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy blog!
    Pytałaś o wspólną obs, ja już i licze na uczciwy rewanż :)

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja także obserwuję Twojego bloga :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  35. Zawsze oglądałam Xenę jak byłam mała, uwielbiałam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także chciałam zawsze być osobą waleczną i odważną jak Xena Wojowniczka hehe :) Ale śmieszne to były czasy :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  36. ciekawe odpowiedzi!:)
    Niedługo na moim blogu też pojawi się LBA.

    http://www.i-can-make-you-believe.blogspot.com
    Mogłabym prosić o poklikanie w link w najnowszym poście?
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, odwdzięcze się tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pewnie, że tak :) Już poklikałam w linki :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  37. Łee, nikt mnie jeszcze nie nominował :P Czuję się pokrzywdzona :D
    PS. Na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jak chcesz, to ja Cię mogę nominować do LBA :) Dziękuję za informacje o konkursie, na pewno wezmę w nim udział :) Pozdrawiam! :)

      Usuń

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony